No moikka taas vaihteeksi pitkästä aikaa! :) Koulut tosiaan on alkanut ja hyvin on lähtenyt ainakin nyt näin alkuun koulu käyntiin,on ollut teoriaa ja harjoitusten leikkkuuta+piti ykkösille pitää jonkinmoinen toiminta iltapäivä mä olin erilaisten saksien tunnistus pisteellä :'D yks ykkönen ties kaikki Ü että kai se ihan hyödyllistä oli,kun muut ei sit oikein tienny.. Niin ja me ruvetaan takkia tässä jonkin ajan päästä tekemään saas nähä mitä siitäkin tulee :'D..

No sitten muita kuulumisia oltiin viime viikon lauantaina Juthbackan markkinoilla Uudessa Kaarlepyyssä (Nyykaapissa) ja sieltä ostin kyl jotakin :) on ne romukirpparit vaan niin kivoja! :D joo tykkään kirpputoreista niistä voi aina löytää vaikka ja mitä ;)!

Oon tässä,myös huonettani vähän järjestänyt eri lailla :),mutta siitä kuvaa sitten joskus saan sinne uuden lipaston täältä alakerrasta (mun huone siis vintissä) ah että mä tykkään siitä (lipastosta siis xD) ja haluaisin vaalean tekonahka säkkityynynkin! <3 :3.. Mitähän muuta.. No ainakin oon jo lopettanut ne mainosten jaon ei koulu aikana oikein jaksa turhaa stressiä muuten,mutta kyllähän siitä sen puolivuotta aina ihan kivaa rahaa sai :))..

Nyt on ollut aika sateisia tympeitä niinkuin nytten.. -.-' ja tänään on VENETSIALAISET hihi ;P ainakin katotaan se uusi leffa Water fot Elephants! <3 oi oi se näyttää niin ihanalta! ja me omistetaan se kiitos äitin Ü.. Tänään teen pizzaa vielä ja jtn en tiiä :'D no,mutta VENETSIALAISET niille jotka sitä viettää ei oo vissinä ihan jokapaikan juttu köööö?? :))

Kuvia loppuun!..

Ps.Meidän kuvatiedostot kuoli siellä ois ollut ehkä vielä jtn kuvia tännekkin,mutta on mulla jotain uusiakin :)..

Siinä oli mun ja Hessun lenkki kuvina :D <3

Vallea pelotti autot (sisäkissa on <3 :'])

Mun ihana Haisuli emali muki ^ + Ylimuokatut keksit :D Ranskalaisia omnon ^^ ja kevätrulla ateria NAM! <3

Mä (ei tän päivän kuva)

Ps:muistakaa JOULU kalenterini! <3 :D