Nyt on kyllä ollut tosi lämpimiä päiviä! <3,mutta nyt sataa,laiskottaa,väsyttää -.- No ei voi mitää xD tekemistä ois mm.mummun mekon kaavoitusta,mainosten lajittelua blaah.. No mummun mekon kaavoja sain jotenki aloitettua jo :D .. Tänään on täynnä viikko lomailua ja monta viikkoa edessä! <3 ihanaa :] heti ekana lomapäivänä olin tädillä siivoamassa ;)... 2 viikon päästä suunnilleen lähdetään juhannuskonferenssiin Isoon kirjaan keurulle! :).. Sit kesällä on heinäkuussa 2 leiriä lasten johon menen ryhmyriksi ja nuorten leiri leiriläisenä ;D ja sillee saas nähä mitä kaikkea kesä tuo tullessaan ;3..

Olin Bestan kanssa heti loman alussa ja pimeiltiin kaikkee mukavaa mm.kuvailtiin puistossa :''D

Taas näitä kuvia tähän... ---->

Puistoon menso ;D

Puistossa ;D

mä+Hanna :D

Hanna+mä xD ;D

Kukkasia omasta pihasta..

Äitin synttärikakku :) (mun tekemä)

Mun paidan vetoketju xD

Veljen pehmo vissiin :D <3

Siskon hamonen :D

Kommenttejaa Ü! <3