Moips vaan pitkästä aikaa :D.. Jotain kuulumisia vois kirjotella..

Tänään taas alkoi ompelu yleisaine jakson jälkeen :).. Ommellaan kaiken näköisiä harjoituksia kuten mm. halkioita,kauluksia,etureunoja xD No ne ei niin kivoja oo,mut sitten,kun ne on valmiit alkaa oman puseron ompelu ja sen jälkeen hameen ompelu ja sitten vielä ois jo enskuun puoles välis näyttö O.o mitenhän se ope luulee et ehditään nää kaikki siihen mennessä :'D no täytyy vaan kiirustaa..

Yleisainejaksolla meni aineiden puolesta hyvin (ainakin suurimman osan lukuunottamatta englantia ja fysiikkaa,niissä kun en kauhee haka oo) ja englannissa opettaja vaihtui viimeiseks pariks viikoks, ja se opettaja ei ollut kauhee kiva.. :/,ja sille piti suullinen englannin testi tehä ja mä vihaan ääneen englanniks puhumista -.- ..Englannin ekasta kokeesta (jonka piti "oikee ope" sain 2,asteikolla 1-3) Ja toisen kokeen tulosta en tiiä.. Ja terveystiedon kokeesta tuli 3- :P ja kurssista 3 eli paras mahdollinen ;D,liikunnasta 2 ja yhteiskuntaopin kokeesta 3 ja kurssista 3 joten tyytyväinen olen ;P..Ja lopuista ei kurssinumeroita ole vielä tullutkaan..

Sisko meni naimisiinkin tässä tammikuun 29 päivä <3 :'] ja ihanat häät oli niinkuin yleensä häät on ;3 (mä olin kaaso ) :))..Häät oli helsingissä. Tässä morsiamen hääkimppu:

Ja siskon kisu(Safiira <3) oli hoidossa häiden alla ja eilen lähti kotiin ;<

 

Aloitin myös viimeviikonloppuna mainosten jaon,joka on mun mielestä iha kivaa :)) saa ainakin enemmän rahaa mitä tähän mennessä oon saanut ;P.. Ja maaliskuuta odottelenkin innoissani,kun tahtoo H&M:ään shoppailemaan ;) oon kattonut jo kaikkea mitä ois kiva ostaa ja pistän tähän ihan itseänikin ajatellen vähän muistilistaa :).

*Huppari

*Laukku

*Sandaalit

*Käsikoruja

*Shortsit

*toppi

*Joku pusakka :D

Tää pipo on söpö ;3,mutta en tiiä löytyykö alesta ihan paikan päältä..

(Kuvat kaikki H&M:än sivuilta) :))

Ja tähän loppuun vielä sundayta,jota tänään söin ;P

Ja kommentteja ;3 <3 Kiitos!