Hei taas pitkästä aikaa kaikki immeiset :D!
On ollut vähän taukoa tän bloggailun kanssa,mutta en toki aio lopettaa:)!..Koulussa on nyt ollut vähä enempi juttuja sun muita..Kotitehtäviä mm.sellaisia erilaisista suomalasisita vaateyrityksistä pitänyt etsiä tietoa..Ihan kivaahan se paitsi että niihin kuluu mukvasti aikaa xD..Matikan koekkin oli ja sain ykkösen :'D (numero asteikko on 1-3)..No en nyt tiiä kuinka tyytyväinen olen,mutta en matikassa hyvä oo :/ no 2 saan ekasta kurssista numeroks,että ihan kiva siinä mielessä :),seuraavissa kokeissa kyllä käytän kirjaa kun siihen on mahis,mutta sillon voi maksimissaan saada sen 2.. :'D..Asiakastöitä ollaan tehty koulussa,jokaisen piti ratkoa ja ommella yhen verhon sivu eli piti pidentää koulumme asuntolaan :) sitten jollekkin asiakkaalle piti tehä tyynyjä yms.Mä tein tyynyliinan sellasesta ÄRSYTTÄVÄSTÄ "eloisasta" kankaasta joka muotoitui ja liikku ihan miten sattuu,mutta ihan tyytyväinen lopputulokseen olen opekin sano että se onnistu :). Itelle oon nyt tekemässä essua :)..Tulee valmiiks syysloman jälkeen niin tosiaan meillä on tää koko viikko syyslomaa ! :P.. <3.. Ollaan myös alettu harjoittelee muotipiirrustusten tekoa ihmisten mittasuhteita,kasvoja yms tosi kivaa! kerrankin saa selkeet ohjeet miten niitä piirretään!..
No sitten kouluasioista ihan vapaa-aikaan :D..Oltiin perheen kanssa käymässä siskolla vaasassa 2.10 <3 ja sitten mä menin sinne vielä 9-10.10 oltiin kuuntelemassa exitin konserttia ja tehtiin yhdessä siskon häihin kutsukortteja :).. Besta tulee tänää tänne ja nyt oon leivoskellut juustomuffinseja :P
No mutta moiks ja hyvää syyslomaa niille kellä se on :D..
PS:laukkukin on valmis jo joten siitä saatte kuvaa (se on ollut kaun aikaa jos valmis,mutta kuvaa en oo saanut aikaseks siitä) xD

-Moona <3 :')-